-
[ بدون عنوان ]
شنبه 5 مهر 1393 16:33
سایتهایی که در زیر معرفی میکنم همگی ایرانی و اکثرا معتبر هستند و اکثرا در سایت ساماندهی وب سایتهای ایرانی وزارت ارشاد اسلامی به ثبت رسیده اند . اکثر سایتهای معرفی شده در سایت http://www.samandehi.ir ثبت می باشند. برای استعلام می توانید به سایت مذکور مراجه نمایید . با فعالیت در سایت های معرفی شده می توانید درآمدی از...
-
usddچیست؟
دوشنبه 13 مرداد 1393 10:24
usddچیست؟ نویسنده : Ramin Jafari تاریخ:سه شنبه 9 اردیبهشت 1393-05:54 ب.ظ USSD: زمانی هر سیم کارت تلفن همراه چند میلیون تومان قیمت داشت و تنها خانواده های مرفه بودند که می توانستند موبایل داشته باشند اما این روزهای هر روز قیمت سیم کارت کم می شود و تقریبا همه حد اقل یک خط تلفن همراه را دارند. به گزارش بانکی دات آی آر،...
-
سرویس اخذ خدمات خاص
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:47
سرویس اخذ خدمات خاص ، به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مشترکین و گسترش نقاط خدمت رسانی به آنها بر روی بستری امن ایجاد گردیده است. مشترکین می توانند با فعال سازی این سرویس، خدمات خاص درخواستی خود را با استفاده از رمز دوم، بدون صرف هزینه و زمان و در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل دریافت نمایند. در حال حاضر...
-
تفکیک صورتحساب
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:41
تفکیک صورتحساب : مشترکین تلفن همراه می توانند جهت دریافت تفکیک صورتحساب ( مبلغ کارکرد هزینه های تلفن همراه برای یک مدت معین ) به یکی از دفاترخدمات ارتباطی مراجعه نمایند.
-
پیگیری مزاحمت تلفنی
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:38
پیگیری مزاحمت تلفنی نحوه پیگیری مزاحمت تلفنی : مشترکین تلفن همراه که مزاحم تلفنی دارند می توانند به مراکز تلفن ثابت (در تهران ) و ادارات مشترکین ( سایراستانها) مراجعه، وبا ارائه اصل کارت ملی و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایند.
-
درخواست قطع ارتباط تلفن همراه
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:29
درخواست قطع ارتباط تلفن همراه مشترکین تلفن همراه می توانند در صورت نیاز به قطع ارتباط تلفن همراه برای مدت معین(حداکثر ۳ ماه) به یکی از ۲روش زیر درخواست قطع تلفن همراه نمایند. ۱. حضوری : مشترکین تلفن همراه می توانند برای قطع و وصل به تقاضای مشترک با ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم مربوطه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی...
-
سرویس همراهان اول
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:25
سرویس همراهان اول ویژه مشترکین دائمی ۱. شرح سرویس سرویس همراهان اول ویژه مشترکین دائمی (Postpaid F&F) سرویسی است که به مشترکین دائمی امکان می دهد به ازای کلیه مکالمات داخل شبکه با ۱ تا ۵ نفر از دوستان و آشنایان خود، تخفیف دریافت کنند. مشترکین پس از فعالسازی این سرویس، تا ۵ شماره همراه اول یا تلفن ثابت (داخل شبکه)...
-
ردیابی گوشی مفقود شده
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:20
مشترکین همراه اول برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته خود می توانند شماره سریال گوشی مفقود شده یا دزدیده شده را (مندرج بر روی جعبه گوشی) از طریق خطوط دائمی همراه اول، به یکی از طرق ذیل ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال نمایند: · از طریق شماره گیری کد #سریال گوشی*۲۱۴۱*۱۱۱* · ارسال کد ۲۱۴۱ به شماره ۱۱۱ ( سامانه...
-
عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:19
برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند: ۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹» ۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹# ۳ – تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰ منبع :همراه اول
-
بسته های هوشمند
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:15
نحوه فعال سازی بسته های هوشمند بسته های هوشمند اینترنت همراه اول (بسته های GPRS ) امکان تمدید خودکار بسته های فعال شده را درصورت اتمام اعتبار بسته برای شما فراهم می کند. بدین معنی که چنانچه اعتبار بسته ی اینترنت همراه شما تمام شود بسته قبلی به صورت هوشمند و پس از اخذ تأییدیه از شما مجددا برایتان فعال می شود. این...
-
راهنمای سرویس های همراه اول
یکشنبه 13 بهمن 1392 10:00
سرویس آوای انتظار با فعال سازی سرویس آوای انتظار، تماس گیرنده با شنیدن آوایی دلنشین در انتظار پاسخ گویی می ماند. قیمت هرآهنگ ماهیانه ۳۰۰۰ ریال بوده و تغییر آهنگ تا سی روز رایگان انجام می شود. این سرویس به صورت خودکار تمدید خواهد شد. * فعالسازی ۱. ارسال کد لاتین آوا به شماره ۸۹۸۹.برای دریافت کدهای بیشتر و گوش کردن آهنگ...
-
شارژ آفلاین
یکشنبه 13 بهمن 1392 09:12
در گاه اینترنتی پرداخت قبوض و خرید انواع شارژ الکترونیکی باشماره گیری # 3030 * 789 * از موبایل یا تبلت به راحتی و کمتر از سی ثانیه سیم کارت و وایمکس خود را شارژ نمائید... shahr e charge . com shahr e charge . ir Email:support@shahrecharge.ir Tell-Support : 021-89711 شارژ در 30 ثانیه با پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته 365...
-
پیامهای صفحه نمایش و شنیداری
یکشنبه 13 بهمن 1392 08:27
یامهای صفحه نمایشگر پیامهای صفحه نمایشگر، متناسب با نوع و مدل گوشی، متفاوت است که مفاهیم آن نیز مخصوص همان گوشی تلفن میباشد. مفاهیم این پیامها که روی صفحه نمایشگر گوشیهای تلفن همراه به نمایش درمیآید، در دفترچه راهنمای هر گوشی به طور مشروح توضیح داده شده است. برخی از پیامهای صفحه نمایشگر عبارتند از: ردیف متن...
-
توصیه ها و هشدارها
یکشنبه 13 بهمن 1392 08:23
ارائه رسید انجام خدمت از سوی دفاتر خدماتی بخش خصوصی جهت کلیه خدمات بمنظور پیگیری الزامی میباشد. از واگذاری تلفن همراه خود بصورت شرایطی خودداری نموده و صرفا" با حضور در دفاتر خدماتی نسبت به انتقال اقدام نمائید. بمنظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از به امانت گذاردن سیمکارت, شناسنامه تلفن همراه و مدارک...
-
مسایل حقوقی تلفن همراه
یکشنبه 13 بهمن 1392 08:19
الف) عدم انتقال قطعی در صورتی که صاحب تلفن همراه، قصد واگذاری وکالتی تلفن همراه خود را به شخص دیگری داشته باشد، بایستی برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمی و پاسخ استعلام از سوی شرکت ارتباطات سیار، نسبت به سند وکالت اقدام نماید. بدیهی است وکالتنامه، مانع نقل و انتقال نیست و تا...
-
سوالاتی پیرامون تنظیمات GPRS
یکشنبه 13 بهمن 1392 08:14
وصل شدن به اینترنت ازطریق لپ تاپ چگونه است ؟ - مشترکین برای استفاده از سرویس اینترنت همراه اول GPRS) ) می توانند: ۱. با ارسال پیام کوتاه بامتن عدد " ۱" به شماره ۸۰۸۸ ۲. مراجعه به سایت همراه اول - دریافت تنظیمات گوشی : ۱. ارسال نوع و مدل گوشی یا شماره سریال گوشی ازطریق پیام کوتاه به شماره ۸۰۰۸ ۲.مراجعه به...
-
خدمات غیرحضوری E-Care
یکشنبه 13 بهمن 1392 07:55
سوالات متداول - خدمات خاص و غیر حضوری سوال ۱- عضو خدمات غیرحضوری بوده ام آیا نیاز است سرویس اخذ خدمات خاص را فعال نمایم؟ پاسخ ۱: خیر- سرویس اخذ خدمات خاص شما فعال می باشد. فقط کافی است با ارسال عدد ۳ به سامانه ۸۹۶۹ رمز دوم خود را جهت استفاده از این خدمات دریافت نمایید. سوال ۲- چگونه می توان سرویس اخد خدمات خاص...
-
مشکلات احتمالی خرید کارت شارژ اپراتورهای سراسری
یکشنبه 13 بهمن 1392 07:41
مشکلات متداول...! سوال ۱- در صورتیکه در هنگام خرید شارژ اینترنتی پول از حساب کسر شود ولی تلفن همراه شارژ نشود چه کاری باید انجام داد؟ سوال ۲- اگر اطلاعات مربوط به خرید در قسمت پیگیری موجود نبود چه کاری باید انجام داد؟ پاسخ...